Regulamin Sklepu
REGULAMIN SKLEPU
Właścicielem sklepu internetowego www.tkaya.pl jest: Wojciech Kempiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Sunny Express Wojciech Kempiński, z siedzibą: ul. Laskowa 27, 86-005 Zielonka, NIP: 9671117107, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Wójta Gminy Białe Błota, telefon +48 725 40 50 90, adres poczty elektronicznej: kontakt@tkaya.pl
- DEFINICJE:
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. 2020.344 t.j.;
- DZIEŃ ROBOCZY– jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- FORMULARZ REJESTRACJI– formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta;
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA– Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia;
- KLIENT– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość;
- KONSUMENT – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z definicją ustawową: za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- KONTO– zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie – anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odległość;
- NEWSLETTER– Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym;
- PRODUKT– dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
- SKLEP INTERNETOWY – – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: www.tkaya.pl, za pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Produkt;
- SPRZEDAWCA– Wojciech Kempiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Sunny Express Wojciech Kempiński, z siedzibą: ul. Laskowa 27, 86-005 Zielonka, NIP: 9671117107 – właściciel sklepu Tkaya Polska;
- UMOWA SPRZEDAŻY– umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- ZAMÓWIENIE– oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
- zawieranie Umów sprzedaży online – w zakresie Produktów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,
- dodawanie opinii, komentarzy i ocen – Klient może dodać opinię lub komentarz do swojego zamówienia,
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie Zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie Zamówienia do realizacji.
- Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Produktów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej Umowy sprzedaży – zyskują one dopiero z chwilą wysłania przez Klienta Zamówienia, które następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami za pośrednictwem odsyłacza zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na odległość, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Klient może go pobrać i sporządzić jego wydruk.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Istnieją dwie możliwości złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym:
- a) założenie Konta z loginem i hasłem albo
- b) złożenie Zamówienia bez konieczności zakładania Konta, tzw. opcja zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest wewnętrzne konto, na którego bazie Klient może utworzyć Konto. Wewnętrzne konto jest utrzymywane do momentu usunięcia danych z systemu lub blokady Konta.
W obu przypadkach do złożenia Zamówienia niezbędne jest wypełnienie Formularza zamówienia.
- Wypełnienie Formularza zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem przez Klienta Umowy sprzedaży i akceptacją Regulaminu. Wysłanie Formularza zamówienia oznacza, że Klient potwierdza, że Zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Sprzedawcę. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sprzedawcę zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
- W podsumowaniu Zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu Zamówienia oraz o kosztach dostawy lub o dostawie bez konieczności uiszczenia opłaty. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania Formularza zamówienia.
- Sklep tkaya.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
- Po przyjęciu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu Zamówienia. Potwierdzenie następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez Klienta do Formularza Zamówienie podczas składania Zamówienia.
- Zamówienie zostaje zapisane w systemie Sklepu Internetowego jako dowód zawarcia Umowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niełączenia kilku Zamówień.
- Wysłanie przez Klienta Formularza Zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Umowę sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili przyjęcia przez Sprzedającego Formularza Zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie Klientowi komunikatu potwierdzającego przyjęcie Zamówienia i podanie jego numeru.
- KONTO
- Do założenia Konta niezbędne jest wypełnienie Formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z Formularzem Zamówienia. Założenie Konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
- Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając Konta, tj. zakupy bez rejestracji.
- Plusem posiadania Konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, otrzymywania powiadomień dotyczących statusu Zamówienia, udział w konkursach, otrzymywanie Newsletterów.
- WARUNKI PŁATNOŚCI
- Sklep Internetowy oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat. Płatność online odbywa się za pośrednictwem operatorów: Przelewy24, PayPal, PayPo.
- Płatność przelewem następuje na rachunek bankowy Sprzedawcy numer: 69 1140 2004 0000 3202 8031 2436. W tytule wpłaty należy podać numer Zamówienia. Brak podania numeru Zamówienia może spowodować opóźnienie w realizacji Zamówienia lub w ostateczności wpłata może być niemożliwa do zidentyfikowania i zostanie zwrócona, a Umowa sprzedaży zostanie uznana za niezawartą.
- TERMIN PŁATNOŚCI
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu, Umowa sprzedaży zostaje uznana za niezawartą z przyczyn leżących po stronie Klienta.
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Realizacja Zamówień następuje w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, licząc od daty zaksięgowania wpłaty dokonanej przez Klienta.
- Czas realizacji Zamówienia jest widoczny przy każdym Produkcie umieszczonym w Sklepie Internetowym tkaya.pl
- W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem tradycyjnym – termin realizacji Zamówienia liczony jest od dnia następującego po dniu uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy wpłaty dokonanej przez Klienta.
- Czas realizacji Zamówień zależy od wybranej przez Klienta formy płatności.
- DOSTAWA ZAMÓWIENIA
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami kraju według cennika firmy kurierskiej DPD oraz przesyłek paczkomatowych InPost-u. Cenniki dostępne są na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- W Formularzu Zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany wybranego przez Klienta sposobu dostawy bez dodatkowych kosztów dla Klienta.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że w Umowie sprzedaży postanowiono inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Dostawa i płatności”, oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Odbiór osobisty po uprzednim opłaceniu Zamówienia nie jest możliwy. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.
- Termin dostawy Produktu do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej na terenie kraju wynosi 1-3 dni robocze (zgodnie z umową zawartą z firmą kurierską). Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Niespisanie protokołu szkody z kurierem w dniu dostawy Produktu uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrot Produktu lub jego reklamację.
- W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Produktu przez Klienta, czego efektem będzie zwrot Produktu do Sprzedawcy – Sprzedawca może odstąpić od Umowy sprzedaży, bez uprzedniego wezwania do odbioru Produktu. Odstąpienie od Umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail.
- W sytuacji wskazanej w pkt 6 powyżej, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony Produkt.
- REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANY
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkty zgodne z umową i jest odpowiedzialny względem Klienta niezgodność Produktu z umową na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres: kontakt@tkaya.pl. Zwrot Produktów należy kierować na adres: Tkaya Polska, Sunny Express Wojciech Kempiński, 86-005 Zielonka, Laskowa 27.
- W zgłoszeniu niezgodności Produktu z umową (reklamacji) należy określić niezgodność Produktu z umową, jaką w ocenie Klienta posiada Produkt, datę jej stwierdzenia, żądanie wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować fakt stwierdzenia wady.
- Wymiana zakupionego Produktu jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury zwrotu Produktu i złożenie oraz opłacenie nowego, niezależnego Zamówienia.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do Sprzedawcy za pobraniem. Formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy) załączany jest do wysłanego do Klienta Produktu.
- Zwracany Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki. Należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres Sprzedawcy: Tkaya Polska, Sunny Express Wojciech Kempiński 86-005 Zielonka, Laskowa 27.
- Zgodnie z treścią przepisu art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Dz.U.2020.287 t.j. – Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 ww. ustawy.
- Koszty wysyłek i zwrotu Produktu ponosi Klient.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji lub oświadczenia o zwrocie Produktu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego /zwracanego Produktu. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi w ww. terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
- Powodem reklamacji nie może być niezgodność Produktu z wymiarami podanymi przy każdym z Produktów w granicy błędu +/- 3 cm
- Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu Produktu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu Produktu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy). Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji /zwrotu.
- Zwrot uiszczonej za Produkt ceny nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku Zamówień opłaconych przelewem zwykłym zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego Klienta.
- Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu cywilnego. Dla umów sprzedaży zawartych z Konsumentami podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej, w tym ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Dz.U.2020.287 t.j.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu Produktu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@tkaya.pllub pocztą polską na adres: Tkaya Polska, Sunny Express Wojciech Kempiński, 86-005 Zielonka, Laskowa 27. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość – umowę uważa się za niezawartą.
- Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca nie dokonuje zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Produktu oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu i dołączany jest do Produktu.
- Do Produktu dołączany jest wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w przepisie art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Dz.U.2020.287 t.j., w tym umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w tym zamówień indywidualnych, szytych „na miarę”, jak również zmiany kolorów w Produkcie z oferty Sprzedawcy na inny niż widoczny przy zakupionym Produkcie w Sklepie Internetowym, tj. na wyraźne życzenie Klienta).
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w zakresie następujących Produktów: bielizna, w tym szlafroki i piżamy.
- INFORMACJA DOTYCZĄCA ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów następujące usługi:
umożliwianie zawierania w Sklepie internetowym drogą elektroniczną Umów sprzedaży Produktów zgodnie z niniejszym Regulaminem; - umożliwianie rejestracji w Sklepie internetowym i stworzenie Konta Klienta;
c. wysyłanie drogą elektroniczną informacji handlowej dotyczącej Produktów oraz wiadomości informujących o aktualnym statusie Zamówienia. - Warunki techniczne świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną są następujące:
a) dostęp do sieci Internet, - b) korzystanie z przeglądarki internetowej (typu Internet Explorer, Google Chrome, FireFox lub podobne),
- c) posiadanie konta poczty elektronicznej.
- Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:
Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów,
b. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego,
c. nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu internetowego Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Tkaya Polska, Sunny Express Wojciech Kempiński, ul. Laskowa 27, 86-005 Zielonka, mailowo pod adres kontakt@tkaya.pllub telefonicznie, pod numerem centrali: +48 725 40 50 90, - w reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu internetowego,
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, wskazanej w pkt 3 powyżej, w terminie do 14 dni kalendarzowych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
- Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odrdostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od umowy – dołączany jest do Produktu.
Załącznik nr 2 – Formularz odstąpienia od Umowy sprzedaży